2010. október 21., csütörtök

Recept nélküli gasztroblog-bejegyzés :)

Szinte magam is ledöbbentem, amikor ma ránéztem az előző bejegyzésem dátumára. Épp fél éve nem írtam egy sort sem. És ami még ennél is meglepőbb, hogy ez idő alatt kb. 30 új rendszeres olvasóm lett, akiket ISTEN HOZOTT, itt a "kiskonyhámban".

Mit is írhatnék?! Az elmúlt fél évben rengeteg változás történt az életünkben, leginkább az, hogy visszatértem a dolgozók táborába, és, hogy teljesen őszinte legyek, azóta a főzés sokkal inkább funkcionális tevékenység, mint élvezeti. Mert persze főzök így is, szinte majdnem minden nap, de az új receptek kipróbálása - közzététele mostanában elmaradt.

Nyár elején megkeresett Szepyke, hogy legyek részesen egy nagyon nemes dolognak, és - bár messze vagyok a kiadványban szereplő gasztrotündérektől - igent mondtam, hiszen az ember ott segítsen, ahol csak tud.

Részletekért kattints az oldalsávban található Karácsonyfás KISÜTÖTTÜK logo-ra. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése