2010. május 10., hétfő

Boci süti

JD konyhájában akadtam rá erre az egyszerű és gyors sütire. Fotózni már nem nagyon tudtam :) Gyorsan fogyott.
A recept:
A tésztához: összekeverünk 1 tojást, 1 kiskanál szódabikarbónát, 11 evőkanál olajat, 15 evőkanál lisztet, 11 evőkanál cukrot, 15 evőkanál tejet, és 2 evőkanál kakaóport. A masszát egy tepsibe simítjuk.
25 dkg túrót összekeverünk 1 tojással, 1 evőkanál búzadarával és 5 evőkanál cukorral. Egy evőkanál segítségével ide-oda beletesszük a csokis masszába.
Majd a sütőben 180 fokon, kb 25 perc alatt megsütjük. Nekem nem volt elég édes, így tálaláskor még porcukroztam a tetejét.

6 megjegyzés:

  1. Egyik kedvencem... sütni is és enni is :)

    VálaszTörlés
  2. Te kis édesszájúúú :))

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én is csináltam már ilyet és tényleg nagyon finom:)

    VálaszTörlés
  4. JD: nem titok, nem kicsit, nagyon :)

    Babuci: tényleg nagyon fincsi :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Felszeretném veled venni a kapcsolatot, írnál nekem a moseletye@gmail.com címre? Köszönöm!

    VálaszTörlés